Am greşit……..
Anul trecut mi-am cumpărat un aparat foto digital Panasonic, de la Media Galaxy, amplasat în complexul Carrefour din Focşani. Am observat că nu aveam manual cu instrucţiuni de folosire în limba română, dar vânzătorul m-a liniştit: ” E pe CD-ul din ambalajul aparatului ! ”
Zilele trecute neştiind să folosesc setările aparatului am verificat CD-ul, şi ……. surpriză : Nu era şi variantă în limba română !
Astăzi m-am deplasat la Media Galaxy cu mare chef de ceartă, că doar aşa se rezolvă problemele pe care le ai cu comercianţii ! (Fără să mai spun că cearta şi scandalul este o trăsătură naturală a popoarelor balcanice 😀 )
Mi-am explicat nemulţumirea şi având pregătite „atacurile „, aşteptam motiv!
Tânărul care era de servici mi-a spus că se rezolvă, a căutat în calculator şi a dat „print” variantei în română a instrucţiunilor de folosire, după care mi-a înmânat-o ! Am mulţumit politicos, am plecat, dar mă simţeam aiurea pentru că în mintea mea puneam în balanţă ideile cu care venisem şi modul în care am fost servit!
Oare începe să funcţioneze şi la noi o relaţie normală comerciant – cumpărător !
Cert e că am greşit, CU GÂNDUL, dar nu cu fapta ! 😀
Goguleeeeeeeeeeeeee………!
Dupa cateva sprituri ti-ai recunoscut greseala….si um spune reclama:”…si ala micu’….”
Ce tare!
….Si ala micu’….
Astept peripetii cu bicicleta ta cea noua !
se pare ca s-au invatat si la noi, cum trebuie sa se colaboreze, cu clientii, macar asta s-a inteles, sa speram ca asa se va intampla cu toti clientii nemultumiti
Totul depinde de noi: tolerăm astăzi, mâine e la fel. Luăm poziţie , mâine va fi altfel.
Dacă m/am dus pus pe ceartă e tocmai pentru că nu am mai fost servit exemplar până atunci , fapt pentru care am recunoscut că am avut o gândire eronată premeditat !