BRIGHT (2017) , bifat – review

Cred că puțini sunt cei care nu au văzut reclama pe care NetFlix o face noului film BRIGHT.

Eu am reușit să văd filmul BRIGHT motiv pentru care realizez acest articol review!

BRIGHT este un film produs în anul 2017 și se încadrează la categoriile dramă, crimă, fantastic, S.F., thriller. În distribuția actorilor se remarcă celebrul Will Smith. Pentru că am menționat deja numele lui, pot spune că are un rol nu prea solicitant. Totuși mi-a plăcut că a întrat bine în personaj și a reușit să transmită emoție.

Acțiunea se petrece într-o lume imaginară în care pe Pământ oamenii vor locui împreună cu ființe extraterestre. Daryl Ward este un polițist repartizat să lucreze cu un orc Nick Jakoby, specie de extratereștri des întâlnită. Cu toate că nu dorește să aibă partener un orc, Daryl nu poate să-l paseze altui coleg. El încearcă să-i înțeleagă lui Jakobi felul de a fi și de a reacționa pentru a se putea baza pe el ca partener. Daryl a fost împușcat de un orc, iar colegul nu a putut justifica plauzibil cum a lăsat agresorul să-i scape. Astfel se creează o prăpastie între cei doi parteneri, prăpastie care odată lămurită va duce la lucru în echipă. Cei doi polițiști ajung în postura în care trebuie să evite ca o armă extrem de puternică să ajungă în posesia celor care ar folosi-o în mod distructiv mânați de dorințe de subjugare a speciilor și de îmbogățire.

Povestea filmului seamănă la prima părere cu multe alte filme.

Vă asigur că are specific propriu. Fiind un film fantastic cu oameni, orci, elfi, extratereștri și eroi fantastici poate că ar fi trebuit o acțiune mai amplă. De asemenea efectele nu sunt chiar la înălțime și se vede că este un film cu buget mic. Eu îl cataloghez ca un film plăcut, relaxant și nu m-ar mira să fie punctul de pornire pentru un serial. Aceasta și pentru că întâlnim ingrediente plăcute cinefililor: arme, împușcături, polițiști corupți, personaje cu puteri supranaturale.

Personal, polițist fiind, am reușit să constat că orcii pot fi înlocuiți cu alte etnii, naționalități sau chiar culte religioase conlocuitoare și am avea parte de o transpunere a realității și nu ar fi rău să învățăm ceva, să renunțăm la prejudecăți și generalizări, să dăm șansă fiecărei persoane și să nu o includem într-un grup care de multe ori îi poate fi inferior.
Cotat la 6,5 pe IMDB, cred că vizionarea filmului nu ar fi o pierdere de timp. În plus vă mai dezvălui faptul că Will Smith joacă bine, iar acțiunea e antrenantă.

1 thought on “BRIGHT (2017) , bifat – review”