Coco (anul 2017) review

Am început anul 2018 cu poftă de film și am ales Coco . Cum în Focșani există cinematograf care proiectează și filme 3D am avut unde să mă duc. Mai ales că programul de la Happy Cinema Focșani este ușor de aflat de pe site-ul 5Focșani.ro

Astfel am început ziua cinefilă cu animația Coco, de la Pixar Animation Studios. COCO este străbunica tânărului Miguel (Anthony Gonzalez) hotărât să uimească lumea și să arate ce cântăreț bun este. Urmându-și visul de a se afirma în muzică, acesta intră în conflict cu membrii familiei. Conflictul este dat de interdicția practicării muzicii în familie, interdicție stabilită cu 5 generații înainte. Totuși talentatul copil alege să-i calce pe urme idolului Ernesto de la Cruz (Benjamin Bratt) și să participe la un concurs de talente. Acțiunea se petrece în „Dia de los Muertos”, sărbătoarea mexicană care celebrează întâlnirea celor vii cu cei morți. Miguel se vede prins în Ținutul Morților unde ajutat de Hector (Gael García Bernal) reușește să-și întâlnească idolul. Cu toate că la un moment dat Miguel știa că este descendentul idolului său, povestea cu multe schimbări interesante de situație greu de intuit ne dezvăluie un alt adevăr, ba chiar o dramă. Nu am să mă dezic și nu o să spun dacă avem parte de o poveste cu happy end sau nu, așa că mă opresc în acest punct cu prezentarea filmului.

Despre ” Coco ” în întregul lui, pot spune că este un film atât pentru copii cât și pentru adulți. Fiecare categorie poate găsi cel puțin câte o învățătură sau un motiv de gândire. Dacă vă spun că persoanele sensibile pot vărsa câteva lacrimi sub efectul emoției filmului, nu greșesc deloc! Încercând să găsesc câteva cuvinte care să reprezinte filmul cât mai concret m-am oprit la: colorat, viu, neintuitiv, profund, emotionant, comic. Cert este că aceasta este prezentareaa mea și sigur este subiectivă așa că mai bine ar fi să descopere fiecare singur filmul.

Recomand acest film și consider că filmul va fi premiat!