The nun (2018) – Călugărița -recenzie, review

Astăzi, vrând să văd un film m-am oprit la ”  The nun ” . Am ales acest film deoarece  am vrut să-l văd la cinema când a apărut, dar nu am reușit. Filmul ” The nun „, a avut premiera  în România pe 7 septembrie 2018 și este încadrat în categoria de filme cel mai rar accesată de mine, horror. Băi, dar chiar aveam chef de un horror în speranța unor trăiri intense. Vărul meu, Florin a ținut să-mi spună că a fost la cinema și l-au văzut, fără alte detalii. Nici eu nu l-am întrebat nimic, să nu-mi strice vizionarea ulterioară.

Acum vă spun eu câteva cuvinte despre subiectul și desfășurarea acțiunii filmului. Într-o mănăstire din România, un spirit malefic a fost întemnițat în adâncurile pământului, iar călugărițele fac rugăciuni neîntrerupte pentru a menține captivitatea. Spiritul găsește o breșă și încearcă să evadeze, dar pentru a nu fi posedată de acesta o măicuță se sinucide prin spânzurare. Acest act suicidal atrage atenția Vaticanului care trimite un expert să investigheze. Preotul expert și călugăriță care-l însoțea vor duce lupte grele să stabilească misterul și apoi să țină spiritul malefic captiv.

Am pierdut câteva conversații deoarece adormisem…….

Este primul film căruia i-am atribuit 1 stea pe Cinemagia.ro    (link-ul este direct la articolul dedicat acestui  film). Am tras de mine  să-l văd până la sfârșit tocmai pentru a merita acea unică stea. Mai am o problemă cu povestea localizată în România doar pentru că dă bine la public, de parcă mapamondul doar asta trebuie să știe de România: vampiri, stafii, spirite malefice…..

Posibil că unii cinefili vor găsi atractive surprizele pregătite de acel spirit, dar pe mine nu m-au atins emoțional deloc. De fapt, dacă veți citi recenziile lăsate pe cinemagi.ro, o să credeți că am eu ceva împotriva filmului. O să găsiți motive să îl vedeți și eu nu mă pot împotrivi!

Dezamăgit de acest film, o să caut un horror premiat de juriu de specialiști întrucăt am rămas tot cu „foame de horror”!

Nu recomand sub nicio formă acest film!