Cora ne respectă !
Vă spuneam aici și aici despre modul în care lanțul de hipermarket-uri Cora a ales să interacționeze cu partenerii afacerii, cu noi, clienții!
Acum mă bucur să văd că eforturile echipei care a lucrat la noul site Cora au dat roade și ori de câte ori intru pe site observ că numărul de like-uri din secțiunea social media crește semnificativ de la 58.579 în data de 7.02.2013 , 60.000 în data de 11.02.2013 și 65.356, în creștere, astăzi !
Cu siguranță site-ul hipermarketului constituie un real folos și ajutor pentru a trata cu respect clienții, pentru a-i asigura de profesionalismul echipei Cora și de a-i informa promt și corect cu privire la toată gama de produse ( și prețurile acestora ) ! Cumpărătorii pot afla de acasă accesând cataloagele disponibile pentru fiecare hipermarket în parte, ce produse le sunt oferite și își pot plănui cu exactitate cumpărăturile. Un alt avantaj pe care-l constituie un site propriu pentru un hipermarket, evidențiat mult pe site-ul Cora, este posibilitatea pe care o oferă clienților de a interacționa între ei socializând prin secțiunile de social media, Forum, dar și socializarea cu familia Cora angajați sau persoane din conducere Poveștile Cora, Tombole Cora , Cumperi de la Cora și te premiem.
Eu personal am început să verific ofertele hipermarket-urilor înainte de a mă deplasa, pentru a nu pierde timp și abia după ce mă informez decid să plec sau nu la cumpărături, iar acest lucru îmi este chiar facil deoarece m-am abonat la newslatter Cora și sunt mereu informat. Astfel de clienți sunt tot mai des întâlniți în condițiile vieții în criză de timp și într-o continuă mișcare pe care o trăim, fapt pentru care un site ajută la creșterea vânzărilor unui hipermarket.