Din Focşani

Digi Mobil Belgravistan își arată țeapa ascunsă

Lume, lume, bogătani din Belgravistan și români din România vi s-a pregătit ceva : Cele mai mici prețuri la abonamentele de telefonie mobilă cu beneficiile cele mai bune de pe piață, ofertă de telefoane și de trafic de date greu de refuzat.

Doresc să precizez din start că postarea nu este publicitate mascată și nici contrapublicitate, este analiza realității pe care azi am constatat-o la sediul RCS-RDS, realitate pe care vreau să o împărtășesc celor care nu au chef să primească țeapa ascunsă sub această campanie publicitară agresivă!

Revenind la firul problemei astăzi m-am deplasat la sediul RCS-RDS din Mun. Focșani unde erau oameni mulți înghesuiți ca sardelele și cu toate că mereu este aglomerat acum am presimțit că e ceva murdar la mijloc. Imediat m-am dumirit pentru că mulți cetățeni erau puși pe harță și aveau contractele la ei asediind singura angajată de la ghișeu cu fel de fel de întrebări. Am ascultat bine și vă redau ȚEAPA :

În urmă cu 30 de zile, unii cu 30 și un pic de zile, cetățenii de bună credință au încheiat abonamente de telefonie mobilă atrași de prețul scăzut al acestora și de beneficiile nemaintâlnite la operatori de telefonie concurenți ( un cetățean avea atenție 5 abonamente ). Acum toți țipau în gura mare că nu mai aveau semnal la abonamente și prin urmare le plătesc degeaba. În continuare au mai precizat că au primit cu 2-3 zile înainte de suspendarea semnalului mesaje prin care li se aducea la cunoștiință OBLIGATIVITATEA achiziționării de telefoane cu tehnologie 3G , în caz contrar li se va suspenda semnalul de telefonie mobilă, lucru care s-a întâmplat și i-a transformat în petiționari!

Eu am testat cartela unui ”suspendat” folosind tableta mea 3G Galaxy Tab 3 ( luată de la digi ) și am constatat că am putut folosi acea cartelă de abonament fără nici-o problemă apelând un alt număr de telefon din altă rețea cu toate că anterior pe telefonul noninteligent al titularului nu avea semnal.

Consider că este un abuz inimaginabil ceea ce li s-a întâmplat acestor oameni pentru simplul fapt că ei s-au bucurat de abonamente pentru posibilitatea de a le folosi pentru VOCE , nu pentru DATE și chiar nu vad de ce li s-ar impune achiziționarea de smartphone 3G în condițiile în care această mențiune NU ESTE SPECIFICATĂ NICI ÎN CONTRACT măcar ca să știe omul – credulul  ce-l așteaptă.

Voi  ce părere aveți mai ales că oamenii cereau rezilierea contractelor și li s-a oferit doar posibilitatea unor sesizări scrise urmând să primească răspuns peste 30 de zile, zile în care abonamentul cu toate că este ieftin și imposibil de folosit va trebui platit ?