Altele

Kaufland isi respecta promisiunea…………..

              DAR NU SI CLIENTII !

              Deseori imi cumpar cele necesare de la Kaufland, dar acum 2 zile s-a intamplat sa fiu „cu fundu-n sus” si dupa ce am achitat contravaloarea produselor :

          – Doamna, as dori sa primesc bonul valoric de 3 lei intrucat am asteptat mai mult de 5 minute la rand, nu au fost toate casele deschise, si conform reclamei dvs  sunt indreptatit !

          Gestionara mi-a zambit ca la o gluma bunicica !

           – Nu radeti, ca vorbesc serios! Doamna, vreau bonul !

           Intervine sefa gestionarelor, aflata in zona :

           – E criza , domnule ! ha ha ha ha !

           – Aveti dreptate, doamna, dar eu nu plec de aici daca nu-mi dati bonul sau daca nu demontati reclama nincinoasa !  Si am ramas pe loc, blocand urmatorul client !

            Vazand ca nu e de gluma cu mine, sucitul, am fost trimis la „informatii” de unde mi s-au eliberat cei 3 lei !

             Ieri am fost din nou la Kaufland, iar am depasit cele 5 minute de asteptare , desi nu erau toate casele deschise, insa nu am mai avut chef de discutii !

            VOI ATI LUAT VREODATA ATITUDINE  ?

             S-a dus vremea cozilor la paine, la magazinele FEDERALCOOP,  ale regimului proaspat deshumat !