ORANGE s-a împuţit …
Sunt abonat la Orange de 7, 5 ani şi luna aceasta mi-am exprimat într-o postare regretul că am fost nedreptăţit referitor la primirea unui bonus de 5 euro, pentru o cartelă Pre-pay, urmare a procedurilor ambigue ale companiei de telefonie mobilă.
Ei iată că am primit şi factura la abonament şi după ce am verificat am constatat că pentru perioada 01.10.2009- 10.10.2009 am fost taxat pentru o opţiune cu minute incluse, minute care de fapt nu mi s-au acordat, preţul fiind 5,70 lei ( fără T.V.A.).
Om civilizat, am luat legătura la relaţii clienţi şi am găsit o duduie care după ce a încercat să mă tot întoarcă s-a convins că am dreptate. A fost o semi victorie , de fapt nu a fost o victorie pentru că mi-a spus sec : ” Trebuie să plătiţi întreaga factură, iar privitor la nelămurirea ce o aveţi faceţi plângere scrisă în care să explicaţi detaliat ce v-a nedreptăţit, copii după factură şi desfăşurător cu sublinierea nelămuririlor, le depuneţi la Orange Shop , în Focşani şi după ce se va analiza se va lua măsura să vă recuperaţi banii plătiţi în plus dacă aveţi dreptate!”
I-am repetat că am dreptate şi că voi plăti factura de 90 lei fără cei 5,70 pentru care nu am beneficiat de avantajele ofertei deşi am fost pus la plată şi am primit replica : ” Dacă nu plătiţi întreaga factură ve-ţi fi deconectat şi ve-ţi plăti reconectarea ! ”
Păi bine măi ORANGE, dacă aşa se face cu un client pe care-l ai de 7,5 ani (cu facturi mai mici sau mai mari) cum crezi că o să rezişti concurenţei, în special de la Cosmote care oferă la preţ mai mic foarte multe minute în reţea şi alte reţele?
Ai calculat d-le ORANGE , câţi clienţi ţi s-au portat în alte reţele?
Viitorul sună……….. nu ştiu cum ……. dacă vor păţi mai mulţi aşa!
Frate tu chiar esti carpanos….. taie coada la pisica… e frig in scara blocului !
Îmi place d-le tedy 2009 , că mă duci pe tărâmul d-lui „HAGI TUDOSE” , deşi nu mă identific cu acest personaj, dar problema e de actualitate şi rămâne : Cui îi place să plătească un serviciu de care nu a beneficiat ?
Nenea Orange asta m.a tepuit si pe mine cand eram clientul lor ca si abonat. Am renuntat la fidelitatea asta „portocalie”mi.am luat cartela si fac ce vreau eu cu banii mei. Am avut abonament numai 2 ani. Dar e o mare magarie fata de un client „vechi”de aproape 8 ani. Rusinik ORANGE !
huh…denumirea mult face..xDD
În general articolul e tare…
P.S.merci pt vizită!
Buna ziua,
Cei de la Orange nu sunt deloc flexibili cand e vorba de a ajuta clientul fidel de 15 ani (subsemnatul). La fel am primit si eu un email ca raspuns la cererea mea de compensare. Multe bla bla-uri si de fapt tot tu esti de vina.
Am fost sunat de un numar care imi aparea pe telefon ca fiind Orange, acel “domn” mi-a confirmat datele mele zicand ca face un sondaj de opinie. Dupa cateva zile m-am trezit cu contul de webcare hack-uit si cu o factura de 173 de lei. Nu asta ar fi problema, ci ca numarul de telefon de pe care s-a facut tranzactia era deja dat la Orange spre inchidere. Nimeni de la Orange nu s-a sinchisit sa verifice de ce un numar dat spre inchidere tot incearca zilnic sa tranfere credit. Raspunsul celor de la Orange a fost ca sunt foarte multi abonati si nu pot urmarii toate tranzactiile. La intrebarea mea de ce se poate transfera credit prin webcare fara a avea o confirmare pe SMS sau email, cei de la Orange au dat din umeri (adica nu stiu daca au dat din umeri, nu am avut o convorbire video 🙂 ). Am mai intrebat in stanga si in dreapta daca cineva a avut castig de cauza in lupta cu Orange, toti au raspuns: cu Orange si cu bancile nu trebuie sa te pui ca niciodata, nu o sa castigi. Asa ca pe aceasta cale tin sa va comunic ca am incercat sa inchid si celalalt abomament care il am la ei. Raspunsul a fost ca nu se poate, doar dupa 6 luni deoarece am fost de acord. Am fost de acord, dar inainte sa mi se intample cele de mai sus. Am primit acelasi raspuns: NU SE POATE, DVS ATI FOST “DE VINA”. Asa ca romanule, se pare ca suntem bataia de jos a marilor companii care merg pe premiza ca romanul si-a perdut cheful de a se mai lupta [entru drepturile lui si bineinteles ca lumea nu citeste ce scrie mic (cu font de 2 sau 4) in josul paginii contractului. Asta e… Singura cale de a le da peste nas e sa trecem la concurenta, ceea ce o sa si fac. Scuze pentru eventualele greseli gramaticale, dar sunt un pic deceptionat…. Cu stima, Mihai C