advertorial din intaplare adevarata!

Oriflame lanseaza ” The ONE ” !

                   In prima saptamana din luna Mai o sa-mi revad rudele plecate la munca in alte tari unde se pune mai mult pret pe munca oamenilor si unde guvernele statelor au posibilitatea de a oferi alternative de munca si cetatenilor straini  poate chiar protejandu-si cetatenii proprii. Pentru ca nu ne-am  mai vazut de mai mult de un an sigur o sa fie reiterare a sarbatorilor de la care au lipsit si o sa fie loc de impartit cadouri si de gustat mese imbelsubate. Iata de ce campania blogalinitiative prin care se ofera posibilitatea oricarui blogger de a deveni parte din comunitatea internationala ”The one Collective ” , alaturi de alti bloggeri de renume international si de a testa noul brand ” The ONE ” de la Oriflame mi-a parut a fi cea mai buna posibilitatea de a scapa de cautatul unui cadou potrivit pentru cumnata mea. Cumnata, ca orice femeie care se respecta si se ingrijeste foloseste zilnic produse de infrumusetare si sunt convins ca nu ar putea decat sa o bucure un astfel de cadou.

                    Pentru a sti eu intai despre ce este vorba, m-am documentat si am aflat ca ” The ONE ” se va lansa in trei game, fiecare avand propriile caracteristici si scopuri dar toate trei dorind sa imprime un nou trent in lumea modei. Cele 3 game sunt :

1. Frumusete de zi cu zi;

2. Mega Impact;

3. Ultra rezistenta.

In Romania Andreea Raicu promoveaza acest brand si este de prisos sa va spun ce fel arata vedeta pentru ca multi barbati o privesc si acum cu mare placere.
[youtube=http://youtu.be/ryYwhYnkYXY]