Din Focşani

Urgent curier nu e URGENT si la Focsani !

                                            Asteptam un pachet, un premiu castigat in urma unui concurs on-line, dar pentru ca termenul de livrare era de 30 de zile abia dupa aceste zile m.am gandit sa incerc sa aflu de ce nu l.am primit. Sunt inclinat catre tot ce e moca, sa spun asa, dar farama de bun simt care mi.a mai ramas m.a determinat sa nu stresez sponsorul sau organizatorul concursului motiv pentru care am intrebat ceilalti castigatori si am aflat ca ei primisera pachetele cu premiile lor. Abia atunci am luat legatura cu organizatorul concursului si acesta m.a asigurat de corectitudinea sponsorului si am convenit sa mai astept. Vazand ca au trecut 20 de zile de la data la care trebuia sa.mi primesc premiul am luat legatura cu Claudia din partea sponsorului Smartatletic si am aflat ca premiul imi fusese trimis de foarte mult timp si verificand a aflat ca pachetul este blocat la sediul Urgent-curier Focsani.
Nerabdator m.am dus la sediu sa ridic pachetul si am aflat motivul „blocajului ” – nu aveam nr. de telefon pentru contact.  Chiar asa de greu era sa vina curierul la domiciliul meu ca adresa era corect scrisa pe pachet? Nu cumva obligatia lor era sa livreze coletul la domiciliu? Daca eram un batran bolnav, fara telefon si asteptam medicamentele trimise de copii, ma lasau cei de la Urgent curier Focsani sa mor cu zile? Am adresat aceste intrebari si reprezentantilor punctului de lucru de la Focsani si mi-au spus ca ” Noi inainte de a livra, luam legatura cu destinatarul telefonic si nu e vina noastra ca nu aveti un nr. de telefon scris pe colet” ! Sa mori tu lelita ca e obligatoriu telefonul ? O sa vad ce spun si sefii tai si apoi voi completa articolul.
Sa fie clar:  de acum inainte nu mai cobor sa iau pachetele, va invit la etajul 4 si puteti sa.mi spuneti cum vreti ca nu ma deranjeaza!

                                              Am convingerea ca e un caz izolat si ca acest mod de actiune nu caracterizeaza aceasta firma fapt pentru care voi sesiza persoanele ierarhic superioare punctului de lucru de la Focsani si sigur voi reveni cu up-date la aceasta postare. Pana atunci voi mai verifica printre cunostiinte sa vad daca cei de la Focsani si-au luat lumea in cap in lipsa unui control mai riguros din partea sefilor!

UPDATE :

Am primit raspuns oficial , dupa ce am insistat de mai multe ori ! 😀

Stimate client,

Am analizat impreuna cu colegul meu Florin Irimia cu foarte mult interes sesizarea dvs. Va multumim inainte de toate pentru sansa oferita de a imbunatatii serviciile noastre. Urgent Curier este o companie deschisa si in continua dezvoltare. Fiecare feedback primit este tratat individual si cu multa atentie. Intentia noastra certa este aceea de a crea premizele viitoare necesare eliminarii de neconcordante ca cele sesizare de dvs.

Am inteles, in finalitatea analizei, ca serviciul prestat de colegii nostrii din Focsani este in afara procedurilor interne ale Urgent Curier. Mentionam ca printre masurile imediate aplicate de noi am sanctionat agentia teritoriala Focsani. Departe cu siguranta de a mai fi un confort pentru dvs orice masura interna luata. Raul inevitabil s-a efectuat. Speram doar ca increderea in serviciile noastre si colaborarea dintre dvs si Urgent Curier sa fie departe de a se incheia aici. Va multumim incaodata pentru sansa de imbunatatii serviciile noastre si speram ca vom avea si sansa de a va dovedi asta.

Eu spun ca macar prin prisma raspunsului au dat dovada ca se poate si mai bine si chiar se vor depune eforturi in acest sens !